Ikea en lördag, hur dum får man vara?

Ja, jag går hemma på vardagarna och har en sambo som är ledig mitt i veckan ibland, trots det så åker vi dit där alla andra åker en regnig lördag, Ikea. Där var precis så mycket folk som jag trodde men det värsta av allt var att deras kortterminaler var sönder. Herregud.... KAOS vid kassorna kan man lugnt kalla det. Vi stod i kö i en timme och som tur var hade vi kontanter så vi kunde smita före. Tydligen så var det så i hela Sverige.

Hur har det varit med maten idag då? SLARV!!!! Åt en bra frukost men sen blev det inget mer förrän kl. 18 på kvällen (erkänner... en chokladboll på Ikea slant ner.....). Nu har jag smaskat på popcorn när resten av familjen ätit chips och druckit läsk., men jag är inte bitter. Det känns faktiskt okej! Kanske är det för att jag gått ner 2,4 kg sen i går morse, hur nu det är möjligt...

Min minsta prinsessa har varit hos sin mormor hela dagen och hon tyckte inte det var så kul. Jag förstår varför nu när jag ser en liten tand. Stackars tös!

Nä nu ska jag fortsätta inreda mitt nya rum! Vi har handlat hyllplan etc till det idag så jag är lyrisk!!
 "Under uppbyggnad"

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh härligt med en till blogg i min stil!

Vi kan ju alltid peppa varandra!

Hej då kilon!

Välkommen bikinisesongen 2010.... He he

2010-03-20 @ 23:16:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Helen

Köer och väntan....ja jag förstår precis vad du säger. Då är det inte lätt att vara viktväktare. Man är hungrig som fan och skulle kunna äta en halv ko eller nåt.....Jag fick plocka fram lite soppa från frysen och åt middag och lunch kl 22.30 igår....Saknade 6 points när jag gick och la mig....det blir inga + poäng på det inte. Tror det kommer att gå dåligt vid nästa vägning och inte för att jag ätit sånt jag inte ska utan för att jag inte ätit allt jag ska + att jag har mens......Men jag ska gå dit ändå!

2010-03-21 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0