Måste vara fel på vågen????!!!


Den visade ett resultat som var bra men jag ville ha ett bättre, -0,6. Ja det var inte ett plus, och ja jag har ammat bla bla bla, jag vill i alla fall att det skulle bli bättre! Den kloka vägtanten sa, "ja men 0,5 kg i veckan i ett år blir -26 kg". DÅ blev jag rätt tyst......
Är ute och ränner med den röda vagnen dagarna igenom känns det som!

Jag har suttit och tjutit bland alla bebismammor idag, sorgen äver amningen och en otrolig känsla av trötthet och totalt slitenhet. NI har skrivet så kloka kommentarer om amningen och tack. Men jag är ledsen ändå... Får nog sörja lite och tänka på alla goda kakor jag kan äta nu ;)
Nej, klart jag inte ska!!!!

Har varit ute och gått i 1 ½ timme i det underbara vädret!!

Nä nu ska jag deppa lite och sova sen!



Kommentarer
Postat av: sara

tack fina! klart du får länka till mig! får jag lägga upp dig på min länklista?



puss

2010-03-31 @ 03:43:39
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0