Aj som f*n!!

Jag lider, och stånkar och ojar mig, jag har nog öroninflammation och det gör så satans ont!! Jag tror nog att jag är smått döende :(

Idag fick jag till en god middag faktiskt.

Jag stekte lök, vitlök och bacon som jag lät rinna av från sitt fett. Sen tog jag och hällde på passerade tomater och lät koka med några lagerblad, muskotnöt, paprika, salt och peppar.
Under tiden kokade jag pasta Penne (men dom ska va lite al dente för att orka med en stund i ugnen) och gjorde en bechamelsås. Familjen fick en vanlig men jag gjorde en mjölkfri och lite smalare variant till mig.
Sen blandade jag pastan med tomatröran i en form, och över med ostsåsen och på med riven ost på toppen. Sätt in i ugnen tills det fått go brun färg.

MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0