Alla mammors dag, eller barnens?

Idag är det alla mammors dag. Jag är lite emot en sådan här specialdag för oss, jag kan ju tycka att man redan fått den bästa gåvan man kan få, barnen! Jag tycker däremot att det är en härlig dag för barnen, att dom får visa oss sin uppskattning. En liten teckning eller frukost på sängen så är dagen räddad!

Jag blev uppvaktad av barnen med frukost på sängen och fick en ursnygg jeansjacka!!! Har letat efter en jättelänge men nu var det Cornelia som hittade en fin en. Tur att hon har så god smak ;), hon vill kanske att jag blir lite poppigar hihi




Nu ska vi till min mamma, världens bästaste för mig!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Söta barn som uppvaktat dej idag! Gulligt av dom (och pappan...?)

Nej du inget smultronstället, det får bli längre fram i sommar när/om det blir varmare... Sen får inte smultronställets glassar riktigt plats inom ramen om man säger så... Det får bli när jag kommit igång att träna...



2010-05-30 @ 22:02:38
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0