Andra bloggare

Jag blir så imponerad när jag ser andras bloggar, tankar, diskussioner och vettiga åsikter. Läser jag det märker jag ännu mer hur ytlig jag är och lever i en fantasivärld.

Jag skriver bara en massa blahablaha, bara roligt för mig själv att läsa. Men jag har en vän som skriver en fantastisk blogg, han är ung, men med starkare åsikter än alla de jag har haft i hela mitt liv. Robin, SKRIV DIN BOK! 

Jag vill också tycka, jag vill också skriva saker med mening. Nu tycker jag att jag ska skriva bättre!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack du ;)

Nä, det är en bloggdesign från thecutesblogontheblock.com :)



Kram kram!

2010-05-01 @ 16:15:43
URL: http://utanattfalla.blogspot.com
Postat av: Helen

JÖsses, läste Robins blogg....vilken kille, vilket civilkurage....



ATt läsa andras bloggar är intressant men ibland upplever jag att vissa bloggare "spelar upp " en fasad som inte stämmer med den person dom faktiskt är. Det gör mig förbannad och besviken. Om man inte kan vara sig själv så behöver man inte skriva. Att uttrycka sina åsikter kräver mod och utrycksförmåga.



Jag tycker din blogg är precis så som livet är dvs blandad kompott. Du berättar om det som är viktigt för dig just nu- det är väl så en blogg ska vara? Du spelar inte upp en fasad som är rosaskrimmrande och du pratar inte heller som om du var Moder Theresa eller ngn liknande person.



Jag tycker om att läsa din blogg.



KRAM

2010-05-01 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0