Ett mål nått

Oj det trodde jag aldrig...

För 8 veckor sedan fick jag ett par byxor av min svägerska som jag överhuvudtaget inte kunde få runt magen.. Det fattades nog en dm eller så. Idag tänkt jag testa dom för att se om det var lite bättre, JAG KUNDE KNÄPPA!! Tjohooooo! Jaja, det hänger lite vackra valkar över linningen men vad gör det? Jag kan knäppa!!!

I Wikipedia står följande om fettvalkar:


Fettvalk

Från Wikipedia

En fettvalk är en utbuktning på huden som orsakats av extra mycket fett under huden. Dessa brukar vara extra tydliga på feta personer, särskilt kring hals, mage, armar och ben


Okej med andra ord är jag fet då ju? Men jag är jävligt lycklig för det!!




Kommentarer
Postat av: Linruz

Stort Grattis till dig. Vilken härlig känsla!!!

Kul att du kikade in hos mig så jag hittade hit.

kram kram Lina

2010-05-03 @ 13:07:07
URL: http://www.linruz.se
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

GÖR SÅ DU :p

2010-05-03 @ 21:38:01
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Helen

Helt fantastiskt! Sträck på dig och känn dig nöjd med dig själv.

2010-05-03 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0