Jag ger sambon stryk!

Inte riktigt kanske men jag slår så hårt jag kan med boxningshandskar! Han är en liten lort på nästan två meter så jag klår honom lätt. Det är otroligt jobbigt och jag känner hur man jobbar massor med magen. Detta ska vi göra en liten stund varje dag nu har vi lovat varandra! Jag är extremt bortskämd med att ha en sambo som stöttar mig till 100% både med mat och träning.

 


Sambon har köpt in "leksaker"

Jag har varit otroligt duktig idag, en 9-håls runda golf och en promenad på 30 minuter och sen ikväll lite boxning. Gud vad smal jag blev ;). Jag var en runda i Malmö och hälsade på MysEllen! Och jag har hunnit vila på soffan.

Ett STORT tack till er alla för komplimangerna om mitt hår! Min högsta önskan är att ha raaaakt lååååångt och glaaaansigt hår.. men man får ju inte allt man vill ha här i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0