Men jisses vad skoj! VÄLKOMNA!

Helt plötsligt så kom ni, 30 stycken underbaringar och hälsade på i min blogg! Och rekord i kommentarerna,
åtta st! Och faktiskt två nya följare VÄLKOMNA!
Hihi var det mina bekännelser som lockade hit er, och att ni fick erkänna era brister själv?
Jag fick ju fnatt och började springa rundor och plocka, för TÄNK OM ngn nu ska kolla om det jag skrver stämmer och kommer och tittar!!! SHIT!!

Det är härligt för en slarver som mig att få läsa om era andras brister, det är inte bara jag som inte orkar. Men dom där städade personerna, hur hinner dom? Hur orkar dom? Mina barn brukar fråga vem som ska komma när jag städar :O
Till mitt försvar ska jag säga att vi har inte skitigt utan bara en massa saker överallt. Och när jag ska städa får jag börja med att plocka undan och när det är klart är jag helt färdig! Men vi har ett öppet hem, mina barn får ta hem hur mkt kompisar dom vill och vi bjuder gärna in alla byns ungdomar- hellre att dom är i vårt stök än ute och ränner på byn. Och barnens kompisar trivs hos oss trots stöket!

Och allas kommentar, "Men Malin, Du har ju faktiskt en liten!"
Så va då? Jag vill ha det fint och städat ändå men har inte riktigt karaktären att välja bort det roliga jag gör istället!

Jag är mammaledig för att just vara mamma, inte för att städa!

 Min lilla underbara snorunge!
Ska jag inte leka med henne för att jag ska städa? ALDRIG!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ooooh vill bara pussa på henne. Så underbart härligt go och såååå söt <3



Haha, du ska se mig Malin om nån ringer och säger är ni hemma, vi tänkte komma över =P



Har som ni, många saker och öppet hem och alla får vara här om de vill =P

puss

2010-05-11 @ 21:12:40
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: sara

AMEN!

2010-05-12 @ 16:54:23
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0