Mitt liv rasar!

Min älskade kamera är sönder!! (Rättare sagt sambons kamera, men allt hans är väl mitt????)
Hur ska jag kunna ta fina bilder till er nu då? Jag är precis som alla fjortisar beroende av att ta kort på allt, och jag tycker att det är så roligt! Ni får nöja er med lite trista vanliga fotobilder!

I allafall så har jag pysslat färdigt Miras bokstäver nu! Jag är väl ganska så nöjd =).
 Köpte bokstäver på Panduro Klister, färg. pensel och designark
 
Jag målade bokstäverna i rosa och rött
 
Klädde framsidan med designarket

Och pysslade på varje bokstav (klicka för större bilder):
 





Kommentarer
Postat av: Helen

UNDERBARA!!!! Så fint det blir....jag vill också pyssla en kväll.

2010-05-16 @ 23:08:02
Postat av: sara ♥

Gud va SNYGGT!!! var kopte du bokstaverna?

2010-05-17 @ 03:57:22
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: sara ♥

sorry, det hade du visst redan skrivit... :-) var de dyra?

2010-05-17 @ 03:57:58
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Susanna

Fina Malin, jag kunde inte hålla mig. Måste kolla in och GUUUUD vad snyggt du har gjort. Du är så himla duktig. Helt makalöst vilken skapariver. Kramar från mig.

2010-05-17 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0