Nu blev det lite bättre!

Jag har fått så fina kommentarer!!! Jag kan inte lägga in alla, men ger er härliga exempel! Mitt i mitt depphumör fick jag underbar uppbackning, precis vad jag behövde!!



Tack Petra för dina:
"Din blogg är underbart härlig att läsa. Jag kommenterar ibland och inte ibland. De gånger jag inte gör det handlar det ofta om att jag inte hinner....men vill ändå snabbt in och se vad min favoritbloggare har hittat på att skriva om."

"You go girl! SKulle behövas en personal shopper. Jag blir så trött när jag ska handla så jag måste fika så ofta. En trist ond cirkel....köper lite kläder ,fikar massor , blir tjockare, måste handla rymligare kläder, fikar, blir tjockare.......Hahahaha tror du e min idol. Du bantar och unnar dig MASSOR av kläder, Jag ska tillbe dig! Hihihihihi KRAM"



Och Helen, du är mig trogen!! TACK!!:

"Jag skulle helt egoistiskt tycka att det var trist om du slutade blogga.Men det är nog lite jobbigt att ha två bloggar- det hade aldrig jag pallat."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0