Ny besökare! VÄLKOMMEN!

Åh en ny prenumerant, very welcome! Man undrar ju nästan varför ngn vill läsa mitt elände! Men det är skoj att jag roar några. Igår var det rekord i besökarantalet, 37 st, kul men lite läskigt ;)

Jag tycker att Bloglovin är så himla smidigt! Jag får ett mail varje dag där det står vilka bloggar som uppdaterats, så klickar man på där så får man upp bloggen och det nya inlägget, SMIDIGT!
Nu följer jag ju en hel del bloggar så det underlättar. Det är inte alls svårt att fixa det, bara att klicka på min bloglovin knapp på vänster sida och sen anmäla sig. Lätt som en plätt! Och jag tycker det är skönt att slippa gå in på varje blogg för att se om ngt hänt, lat som jag är...

Idag har jag varit ute en runda med min underbaring och njöt i fulla drag. Fick en känsla av att vilja springa men den slog jag snabbt ifrån mig, huuu... mådde illa när jag kom på mig själv och vilka tankar jag fick!!!

"I morgon är den lates motto"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0