Svårt att hitta tillbaka

Idag vill jag göra mig lite fin bara "för att" liksom. Det finns väl ingen speciel anledning mer än att jag behöver göra det för min egen skull. Det är så svårt när man bara släpper taget om sig själv, glömmer bort vem man är!
För ngn vecka sedan kände jag mig gammal, som en tant! När jag tittade mig själv i spegeln så var det inte jag mer! Jag har för det mesta de senaste fem åren brytt mig om kläder och så men jag glömde bort det när jag blev gravid.
Men idag så, lite smink på ögonen och lite högre klackar gjorde susen!

Vi var på Cheerleading uppvisning och dom tjejerna är unga snygga och käcka, GO COBRAS!!! Det sprätter i hela min kropp när jag ser dom "dansa", Jag vill med!!! Mina barn höll på att dö av skratt när jag hjulade (kröp enligt dom...) i trädgården i kväll. Jisses vad läskigt det var och jag som har tävlat i gympa!


Sötaste Cornelia som var JÄTTEDUKTIG!!! (Hon måste tro det själv med bara)




Lilla prinsessan fick åsså va med!


Kommentarer
Postat av: Helen

Hon var jätteduktig Cornelia. Helt oroligt så mkt hon lärt sig på så kort tid.



Jag tänkte på det du skriver....vadå släpper taget om sig själv? Fattar inte vad du menar. Du är alltid tillpiffad och fin när du är ngnstans. Att du sen inte gör det till vardags är väl bara sunt! Du går ju mkt hemma nu och det blir ju mkt vardagslunk och vardagsutstyrsel. Sen har du ju ditt vackra hår och dina fina ögon gratis....det behövs inte piffas till för det är ju bara så där alltid- din lyckansost!



KRAM

2010-05-23 @ 00:25:33
Postat av: Jeanette

Men Mira är ju bara så underbar, hi.



Vad kul att C håller på med chearleading =)) Nått sånt finns inte här i skogarna ;-)



Jag säger som Helen, till vardags "får" man faktiskt bara vara. Jag är inte heller nån som piffar till mig när jag går hemma själv, utan det är mysbyxor och nån top.



Sv: Lovar att lägga upp bilder när "mattan" är pålagd ;-)

2010-05-23 @ 10:04:58
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Tack Helen, vilka komplimanger. Roligt att du ser mig så, men jag gör det inte själv tyvärr..

Jag har släppt taget om mig själv eftersom jag klär mig inte som jag vill utan vad som passar denna "vackrahost" kropp och hade jag fått bestämma hade det varit jeans och en snygg top. Det kan jag inte ha nu för alla valkar som putar ut mellan byxlinningen och tröjan ;)



Nufsan raring, du är mys hela du! PUSS

2010-05-23 @ 10:22:49
URL: http://fnu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0