Onödigt vetande om mig

Info om mig och mitt liv i alfabetisk ordning:


A
lldeles för stressad och stirrig när jag ska passa en tid. Näst intill hysterisk..

Barnen betyder mest världen för mig

Citroner vägrar jag att äta, om det inte är till tequila förstås

Dagligen kollar jag min mail och tar mina tabletter för struma

Egentligen är jag sur för att jag måste bli gammal

Fredrik, mitt livs kärlek! Finns inte ord.... Du vet....

Gaser i magen kan förekomma...

Hunden jag hade när jag va liten hette Fabian och var en tibetansk terrier

Ingen är så klumpig som jag

Jag är jätteblyg i nya sällskap fast ingen tror det om mig

Kan jag slippa städa så gör jag det

Lingon...mmm... till allt!

Många trodde nog att jag skulle skriva mitt namn här, icke som nicke...

Några har sårat mig när jag var liten genom att mobba mig för att jag har stora ögon

Ooooooo vad gott det är med chokladglass!

Pappa och mamma är underbara, de bästa föräldrarna man kan ha

Que Manuel serien hatade jag när jag såg den i unga år

Roliga timmen var det bästa ämnet i skolan och jag var alltid snabb med att anmäla mig för att hålla i den.

Sååååå gott med godis

Tv serier är min favorit sysselsättning när jag är ensam hemma. Greys Anathomy är det som jag följer slaviskt

Utan mat blir jag tjurig, jag är som Skalman, jag vill äta när klockan blir 12

Vig i kroppen var jag när jag tävlade i gymnastik och dansade 6 dagar i veckan

Xtas tycker jag kan vara kul ;)

Yrselattacker kan jag vara med om när jag är ute och dansar ibland och druckit för mkt

Zoo är inget jag uppskattar

Ångesten kan komma när jag inte mår bra

Älskar att älska

Övrigt om mig som ni vill veta får ni fråga om =)


Kommentarer
Postat av: petra

Vilken rolig lista!! Jag blev med mobbad för mina stora ögon när jag var liten! Dom kallde mig "marty feldman"( en gammal skådis)! Men det ångrade dom sig nog senare när alla killar drunknade i mina ögon och inte deras! hihihihi!

2010-05-24 @ 19:36:38
URL: http://http://pesi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0