Blockera Kissie dagen....

.. finns det en grupp på Facebook som heter. Hallååååå blockerar men inte hennes blogg varje dag? Om man nu tycker att den/Kissie är så hemsk, varför i hela fridens namn går man in och tittar på skiten då?

Här är det INTE Kissie som är dum, det är faktiskt dom som går in på bloggen! Hon är en smart brud hon, gör sig så hatad så att alla måste se vad hon gör, Smart blondin med andra ord, hon bör inte underskattas.....Och tjänar pengar gör Kissie med, på att alla är så nyfikna och måste se vilka dumheter hon säger/gör/gjort.

Min dotter sa, " Ja men det spelar ju ingen roll om jag slutar att gå in där, jag är ju bara en..." Jo men hallå! Många "EN" blir många i mängden. Ja ni fattar vad jag menar.

Jag blockerar Kissie varje dag för jag vill läsa bloggar med mening!

 Ett julkappstips till ngn berörd i inlägget kanske?


Kommentarer
Postat av: cecce

Håller med:-) Man väljer ju själv det man vill läsa!!

Hoppas du får en trevlig dag!!



Själv är jag hemma med en magsjuk femåring och undrar när det ska bli min tur:-) Bläää!



Kram

2010-10-19 @ 10:21:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

Haha, så sant Malin! Jag går aldrig in på Kissies blogg. Har nog varit där max 2 ggr, men tyckte inte det var intressant överhuvudtaget. Visst kan man kalla det smart att bli så hatad att alla ska kolla in hennes blogg.



Tror iofs inte att det var målet från början utan det har nog mer vuxit fram pga att bruden är så korkad och kläcker ur sig en massa hela tiden. Så hon har nog upptäckt att besökarantalet ökar efter hennes uttalanden. Att skapa sig en status/ ett rykte baserat på att vara totalt intelligensbefriad, elak och korkad kan nog slå tillbaka på stackarn så småningom. Inte smart alls, skulle jag vilja säga.

2010-10-19 @ 13:04:38
URL: http://foreverlisa.blogg.se/
Postat av: Petra

Håller med dig..

2010-10-19 @ 19:35:52
URL: http://www.misspetra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0