Förtydligande

Jag har fått lite förfrågningar angående Bloglovin, många som ger upp för att det inte fungerar, DET GÖR DET VISST! Skitenkelt.... Jag som läser och följer en massa bloggar bara älskar det verktyget, kolla här (ja det kommer en lista... sorry....)

1. Klicka på min Bloglovinknapp på vänster sida, där det står "Följ Bloggen"
2. Skriv in dig som medlem
3. Gå till "konto" sen "inställningar"
4. Klicka i hur du vill ha dina utskick om uppdaterade bloggar, en gång per dag eller varje gång, SPARA
5. Klicka på Bloglovín knappen på vänster sida, då kommer du till startsidan igen
6. Klicka på "Lägg till blogg" till exempel fnulanbulan., då kommer min blogg upp och du trycker på Följ blogg.
7. Lägg sedan in alla bloggar du vill följa =)

Sen får du meddelande om när bloggarna uppdateras, SKITENKELT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0