Långa ögonfransar!

Jag blev helt tänd på idén på att göra ögonfransförlängning, men fick tipset att testa "Neu Lashes" istället. Det är en mascara  som agerar som ett gödsel så fransarna växer så det knakar. Lätt lurad och lätt manipulerad som jag är så gick jag på frestelsen ;) Jag har sett bilder och faktiskt i verkligheten på att det ska fungera så jag köper det med hull och hår. Läääängtar!! Dyrt som bara den men helt klart värt det. Och visst är jag värd det efter all skit som hänt?

Många undrar hur jag kan sitta vid datorn och se ngt, det är jättelätt! Jag har ökat texten till 200% och har bra ljus från alla håll så att det inte blir reflektioner, sen blundar jag med vänster öga. Vad gör man inte för konstens skull? Att läsa en bok fungerar inte för det är för liten text och att köra bil fungerar absolut inte. Jag har även undvikit att gå ute för det är jätte påfrestande med bara ett öga som "fungerar", det skulle bli bättre om ngn vecka....


Bilder lånade från Neu Lashes


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Jag är också en sån som går på det jag vill gå på, för att säga så. Det med mascara är lite teknik också, man kan få till rätt tjocka och långa bara man gör rätt. Hoppas dina ögon läker snabbt!

2010-10-28 @ 17:19:38
URL: http://svorskan.se
Postat av: Petra

Jag har hört att det där ska fungera!! Håller tummarna att det gör det.



Klart att du är värd det!

2010-10-29 @ 11:00:54
URL: http://www.misspetra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0