Lite allvar med..

Idag har mina tankar nästan oavkortat gått till en familj. Pappan/mannen i huset har blivit opererad idag för andra gången för hjärntumör. Mitt hjärta brister när jag tänker på vad denna fantastisk familj får vara med om. Jag vill inte ens tänka tanken att det skulle drabba någon hos oss. Jag vill bara blunda och skaka bort de hemska känslorna som kommer tillsammans med tankarna på det. Burrr.....

Det är tur att han har en underbar fru och fantastiska barn som finns vid hans sida hela tiden! Han har tur som lever i Sverige och har tillgång till den vård han får. Han har tur att han lever och jag har tur att jag har fick lära känna honom en gång i tiden.

Kämpa!! Kämpa!! Ni klarar detta för ni har kämparglöden och kärleken er emellan! KRAM ovh VÄRME till er alla!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tusen tack gumman för alla dina tankar och kramar, det värmer när det är som tyngst. Kram till hela familjen.

2010-10-11 @ 21:45:20
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-11 @ 22:19:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Petra A

Mina varmaste tankar går också till den familjen idag. Hoppas att allt går bra och att dom slipper mer elände nu! Kram till er Mia och Kram till alla andra som vill ha en!

2010-10-11 @ 23:06:21
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0