Min sambo...

.. är världens finaste! Han har det största hjärtat i världen och en mer omtänksam människa får man leta efter. Det finns inte en enda gång han inte ställt upp för ngn som behövt hjälp, men han tar aldrig emot hjälpen själv.

Han som faktiskt kan behöva den mer än vi andra..

Han har ett handikapp, jag glömmer bort det, det gör han med och alla andra i vår omgivning! Det är bara tillfällen som just idag när han ligger i sängen och lider av hans fantomsmärtor som man påminns om den fruktansvärda olycka han var med om. Tänk att han aldrig tappar humöret, tänk att han alltid är positiv, tänk att han aldrig säger nej till att hjälpa, tänk om han tänkt lika mkt på sig själv.... tänk om alla slutat ta honom förgivet...

Jag är glad för att Mira har den turen hon har som får en pappa med den livsfilosofin att ALLT LÖSER SIG! Han har fortfarande inte glömt att han lever för att han hade turen att klara sig, han är fortfarande tacksam varje dag. Vi andra glömmer men han kan inte det, han minns varje dag.

Fredrik du är fantastisk på alla sätt! Du är kärleken och livet för mig.

ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA!
♥♥♥


Kommentarer
Postat av: cecce

Vilken kämpe!!!



Ha en fin måndag och tack för dina fina kommentarer inne hos mej:-)



Kram

2010-10-18 @ 07:29:20
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Maria

åh vad fint skrivet, kram till er båda, kärlek vill jag också ha :-)

2010-10-18 @ 12:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0