Orolig i magen....

Ja kära sötnosar.. Här sitter jag och biter på naglarna! Godissugen för att jag tycker så förbaskat synd om mig själv... I morgon är det dags igen, känns värre än vad jag trodde att det skulle göra. Hela denna grejjen har förstört min hjärna! Alla jag pratar med tycker att det är för jävligt att det hänt och tycker verkligen att jag ska ha ersättning för sveda och värk med, men jag är en mes, jag vet.... Det är en annan sak om företaget själv tycker att dom ska ge mig ngt extra... (m.a.o FEGIS!!) Jag är så rädd för att vara jobbig (m.a.o DUM!!) Vill inte kräva en massa, glad att det blir ordentligt gjort i morgon (m.a.o IDIOT!!)

Ja jag vet vad ni tänker, hon är inte klok hon.. Men sån är jag, tacksam för det lilla.....

Sovgott där ute! Och i morgon ska jag svara på alla kommentarer och kika runt hos mina favoriter, har depp i hjärtat just nu och orkar inte...

PUSS


Kommentarer
Postat av: cecce

Usch...din stackare!! Jag förstår dej. Är likadan när det kommer till att ställa krav och stå upp för sig själv. Jag hoppas och håller tummarna för att allt går bra i morgon. (Det gör det)!!



Kan inte låta bli att flina åt bilden:-) Den var kul!!



Styrkekramar!!

2010-10-24 @ 22:29:55
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: sara ♥

styrkekramar till DIG!

2010-10-25 @ 04:46:03
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Petra A

Idag blir det bra! Det viktigaste är det blir bra denna gången , inte vilken sveda och värk du lyckats att få. Släpp det och njut av att det blir bra och att det i slutändan inte kostade dig något (där stod du ju på dig). Strida kan man göra om man orkar och prioriterar det. Du har väl så det räcker omkring dig iaf. Släpp tankarna på vad andra tycker och njut av att stiga ut från Memira idag, endast lite mjölkig men med falksyn i övrigt! PUSS

2010-10-25 @ 06:53:17
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Daniel

Krya på dej stackarn!!!!

2010-10-25 @ 09:19:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0