Sitter 20 cm från datorskärmen

Dag 3

Trodde ju inte direkt att jag skulle få så många inlägg i min ICL kategori men men...
Har inte direkt sovit i natt, orolig i magen och har vridit och vänt på mig. Jag har vaknat med huvudvärk och det är kanske inte så konstigt eftersom jag ser som en kratta! Ni ska se mig när jag sitter här och skriver, en syn för gudarna!

Börjar få lite panik för skolans skull, orkar inte läsa det tröttar mig för mkt. Jag kommer att komma efter hur mkt som helst! Jag har inte lust att gå ut, känns så jobbigt att inte se vem man möter, och jag vet inte varför men JAG skäms av någon anledning för att det blivit såhär.

Tack för allt er stöd, ni ska veta att det verkligen behövs, men Petra ngn bloggpaus blir det inte!! Kan inte lämna er här!! Och man sviker inte sina vänner. Alla fina kommentarer ni lämnat, jag blir rörd!

Men nu får vi försöka återgå till verkligen, även om den är lite suddig och förvriden. Idag ska jag försöka städa, kan vara tacksamt eftersom man inte ser skiten!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men vännen <3

Ska ta väl hand om dig nästa vecka, ta nu väl hand om dig själv och så hoppas jag att allt ordnar sig till det bästa - vilket det så klart gör!!

Tänk så vackra vi alla kommer vara i dina ögon sedan..

Kramen

2010-10-20 @ 10:08:03
URL: http://villalilja1.blogspot.com/
Postat av: cecce

Stackare...vilken otur du haft:-(

Hoppas verkligen att det löser sig på bästa sätt.

Kram

2010-10-20 @ 13:22:06
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0