Tack alla fina!

Vad er omtanke värmer! Jag kan säga att innan var jag jätteledsen, men nu är jag mest förbannad! Här sitter jag halvblind, kan inte köra bil, kan knappt plugga och har huvudvärk för att jag inte ser ordentligt. men men nästa vecka gör vi ett nytt försök men jag ser inte fram emot det direkt. Det är trots allt en ganska stor grej det där.. Psykisk stress innan och även efter. Nu blir det 1000 gånger värre....

Sofia optikern ringde och berättade att dom har fixat ett par glasögon till mig som är färdiga på fredag, tills dess får jag va halvblind. Jag sa också att jag INTE kan acceptera uppgörelsen med halva priset, det känns ju som ett hån. Nä, dom där norrmännen får allt stå sitt kast! Det är inte Memiras fel, men dom får stå bakom mig som kund och det har jag fullt förtroende för att dom också kommer att göra.

Bli inte förskräckta för att ni läser min historia! Jag anser fortfarande att det är värt det trots min otur! Och jag tycker att man verkligen väljer rätt om man väljer Memira, dom har visat mig att dom tar sitt ansvar och verkligen vill att allt ska lösa sig till det allra bästa.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag blir inte förskräckt. Men jag tycker att du har haft en förskräcklig otur och jag hoppas verkligen att du får det gratis som plåster på såren.

//Kram

2010-10-19 @ 22:14:43
URL: http://www.nina247.com
Postat av: sara ♥

Nä men GUMMAN! din lilla stackare! GRATIS tycker jag att de kan ge dig ögonbehandlingen. inte kul att behöva stå ut med att vara blind I över en vecka och dessutom göra ett obehagligt ingrepp 2 ggr. många många kramar från mig!

2010-10-20 @ 06:40:37
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Petra A

Du e så underbar, underbara du. Klart att man blir förbannad och ledsen och uppgiven. Ändå uppbringar du ditt fokus och konstaterar att memira ändå är bra och har fokus på vem som gjort fel. Så himla rakryggat av dig att "hylla" memira på bloggen iaf. "Min" (läs Jockes eg.) erfarenhet av Memira är också den att dom är otroligt måna om sina patienter och bara vill ge det allra bästa. Är säker på att du kommer att få både psykiskt och ekonomiskt stöd som är värt allt det obehag och den stress du utsatts för nu! Puss på dig och tack för att du bloggar trots att du inte ser som du ska! Du FÅR lov att bloggpausa tills fredag(men inte längre).

Kramar från mig

2010-10-20 @ 07:25:10
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0