Virrvarr i huvet!

TACK snälla söta rara alla ni, vilken peppning, vilken stöttning! Jäklar vad jag ska springa mkt om jag får det stödet från er!!!! Allt för er ;)

Virrig i kolan idag, sista ansökningsdag för högskolan i morgon, viktiga beslut men jobbiga. Jag kryssar i och blundar tutar och kör! Snurrig med för jag är inne på att ha en egen hemsida, på riktigt liksom. Ni som kan detta är det massa fördelar eller skitsamma?

Nu ska jag skita i er för jag är lite kärlekssjuk så jag ska in och kräva mys från Fredrik i form av "kli på ryggen". Det minsta han kan bjuda på!

Love

ps. TACK ERIKA!!!!!! ds.

Kommentarer
Postat av: Petra M

Jasså grannar minsann?! Nu blev jag nyfiken. Upphör aldrig att förvånas över hur litet Malmö egentligen är... Ha ha tvång på språng tror jag inte fungerar. Hellre raska promenader eller en timme på gymet ;-) Ha en fin fredag.

2010-10-15 @ 09:22:49
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: Erika

Ser att det funkade med bloggsvar - kanon.

Det är ju det där med hemsida som jag läser nu, måste nog säga att det var en aning mer avancerat än jag trodde men vansinnigt roligt. Mycket virr i huvudet blir det =)

Ha en skön helg

Kram

2010-10-15 @ 09:36:41
URL: http://villalilja1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0