Ångest...

Oro i kroppen och knoppen just nu. Hur ska jag få ihop detta???? Plugga heltid, jobba för mamma och samtidigt ha Mira hemma och Fredrik som jobbar så mkt som han gör... Jag mailade till Juridicum idag för att fråga hur man ska gå tillväga om det inte fungerar, det finns två alternativ:

1. Sluta NU och kunna söka om (om man slutar senare får man aldrig plats igen)
2. Köra på och låta det gå sisådär för att kunna tenta av när jag vill i framtiden.

Lika pissiga båda två! Jag har ju köpt alla böcker, klarat en tenta (fick besked om det idag =)=)=)) och är på G. Ska jag då lägga det åt sidan? Eller ska jag fortsätta och försöka, men det är svårt utan att kunna ha föreläsningarna på nätet. Suck, ångest!!!!

Synd om er att höra detta gnället för visst skiter ni i detta!  Jag ville bara kräka lite...


Kommentarer
Postat av: Helen

Kämps på lite till! Du fixar det.

2010-09-08 @ 21:57:31
Postat av: Ellen

jag tycker precis som Helen..Kämpa på!!Du är en fighter så du kommer klara det gumman!!Kram

2010-09-08 @ 22:48:25
Postat av: sara ♥

Detta klarar du Malin! Du VILL ju plugga. "Bit ihop gaddarna" är min pappas favvouttryck och just verkar det läge för dig att bita ihop :-).

2010-09-09 @ 03:46:33
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Erika

Inte lätt vännen. Jag pluggar ju också hemma men kan säga att jag absolut inte klarat det om inte barnen varit på dagis några timmar varje dag. Jag tycker att det viktigaste är att du känner att pluggandet är roligt sen får du följa hjärtat bara...

Kramen

2010-09-09 @ 09:45:39
URL: http://villalilja1.blogspot.com/
Postat av: webbis

Kämpa på, du kommer fixa det!! <3

2010-09-10 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0