Djävulen har flyttat in i mitt skafferi!

Varenda gång jag öppnar skåpsluckan så skrattar han elakt och stirrar på mig, jag ser inget annat. Han psykar mig med sitt väsande ÄT MIG!!! Det kvittar var jag än är i huset så hör jag honom i mitt huvud och det blir svårare och svårare att stå emot hans lockande. Jag ser syner hur jag tar honom, öppnar honom och njuter av varenda tugga. han är oemotståndlig men livsfarlig, men jag gillar ju spänning...

Fortsättning följer.....


Ganska komiskt... se vad som står runt omkring Djävulen...
Fun light... Cola Zero.... Olivolja... (kanske det som egentligen är det livsfarliga?)
bild ritad av Cornelia


Kommentarer
Postat av: Helen

...och vem har köpt det...

2010-09-22 @ 16:09:14
Postat av: Fnulan

Inte jag... barnens...

2010-09-22 @ 16:25:18
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: sara ♥

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-09-23 @ 03:17:12
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0