Gjort min plikt.. eller jag menar, Jag har utnyttjat min rättighet!


För så är det ju faktiskt! I Sverige har vi förmånen att kunna påverka det som ska hända i vårt land. Min kusin Jenny som är en smart ocxh intelligent tjej påminde mig om hur det är i andra länder... Vilken  tur vi har! Trots detta så finns det vissa soffliggare, SKÄMS PÅ ER!!!!
Att inte ta sin rätt att lämna en röst är som att inte torka sig i rumpan man skitet, man får allt ta och sitta där i skiten och har f*n ingen rätt att gnälla.... Bättre att rösta blankt än att inte rösta alls för då har du i alla fall gjort ett aktivt val.

Jag ligger fint på soffan idag.. inte alls bakis men skittrött! Trots det har jag både röstat, varit på fotbollsmatch och hämtat hem bebis. Jag hade en lyxmorgon utan några krav på att gå upp ME LIKE!!!


Synen framför mina ögon när jag ligger på soffan och latar mig... GÖTT


 VÄLKOMMEN TILL DIG DU NYA PRENUMERANT!!! Hoppas du kommer att trivas! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0