Hälsans dag och man bjuder på godis :O

Idag har denna lille hålan presterat en väldigt bra och välorganiserad "Hälsans Dag". Det var många bybor på gatorna och det var många intressanta saker att kolla in. Det som var mest intressant var att man lät ett karamellstånd hyra in sig, mitt bland all propaganda om att man ska må bra och sköta sin kropp. Lite dubbelmoral eller?

På tal om det så går det inte bra med min vikt.. JAG VILL INTE MER!!! omotiverad, lat och så ini he***te, sugen konstant!! Så om ett år ser ni väl mig i Biggest Loooooser :( SLARV!!! Men hur ska man klara det när mitt liv ser ut som det gjort nu dom sista två veckorna, jag är mer död än levande just nu. Skit åsså :(


Kommentarer
Postat av: Erika

Haaallllooo, godis behöver vi för att må bra. Lite jäkla harmoni får det va i det hela och lite skadar aldrig...

När det kommer till din vikt - lägg ner!!! Älskade Malin du kan inte göra allt. Nu pluggar du plus tar hand om Mira om dagarna och om du bara lägger alla vikt tankar åt sidan så ska du se att kilona (de som du nu vill ska försvinna) rinner bort. Och gör de inte de så ska jag nog se till och ta med dig ut i spåret!! Bara va!!! Kramen

2010-09-11 @ 23:50:44
URL: http://villalilja1.blogspot.com/
Postat av: Petra A

Hihihihihihhihi vill egentligen inte skriva receptet nu efter detta inlägget. Men herrgud efter uppmaningen på min blogg så vågar jag inget annat. ;)

1 burk jordnötssmör (gärna cruchy)

2 dl ljus sirap

1 dl socker

Värm detta på spisen EJ KOKA

Ta ifrån spisen och häll i 1 dl kokosflingor och 1 liter Ricecrispies.

Rör och bred ut i en form klädd i bakplåtspapper.

Smält 300g mörk blockchoklad och bred över. Kyl och dela, Enjoy!

2010-09-12 @ 07:37:39
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Petra A

Mi inlägg es su inlägg ;)

2010-09-12 @ 10:08:33
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0