Han har inte vunnit än!

Jag är envis, jag är stark, JAG ÄR KVINNA! Nä skämt åsido, jag har stått emot det stora goda chokladet i mitt skafferi men har väl nallat på annat, syrrans fel som kommer med sorbé som jag älskar. Fast jag är verkligen värd det efter två dagars hårdträning med dammsugaren. Snacka om att tricepsen har fått jobba med dammtrasan. Ni förstår väl att det är någon som kommer i morgon, svärmor =) Då jäklar städas det för jag vill ju visa att jag är ett gott kap till hennes lilla son.

Jag är den bästa för honom faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Helen

Tror inte att det är städningen som fäller avgörandet och absolut inte någon svärmor i heller. Det är väl ändå Fredrik som avgör det...och det har han väl också visat för kung och fosterland?!Det tycker i allafall jag.

2010-09-23 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0