Jag är hatad!




En har sviket mig, antagligen för mina hårda ord om SD-anhängare. Ärligt talat, är det inte detta som är demokrati? Att ha rätten att säga vad man tycker och tänker utan att bli hängd eller utfryst? Jag älskar/tycker inte mindre om en person för att den personen inte delar mina åsikter. Jag kan hata åsikterna men det är inte det som gör människan. Man måste skilja på person och sak har jag fått lära mig. Om vi som inte delar SD:s åsikter börjar förakta, mobba ut, frysa ut eller utför andra osmakliga metoder är vi inte ett dugg bättre än SD. Jag respekterar alla människor men kan inte se när man gör så att andra far illa. Så jag hoppas att vi alla kan samarbeta i demokratisk anda annars går det åt helvete. Nu är det som det är, bara att bryta ihop och gå vidare som kloka Fredrik brukar säga ;)


Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

jag brukar inte göra såhär (vet hur jobbig reklam kan vara) men det pågår en tävling på min blogg som är väldigt enkel. du kan vinna en åkpåse till ditt barn :) kolla in vettja :D

2010-09-20 @ 22:44:25
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Ellen

Det är jag som tagit bort pren, för att jag fick ändå inte mail när nytt inlägg gjordes.Och du vet att jag kollar ändå..

2010-09-20 @ 22:58:59
Postat av: Fnulan

Hej söta Ellen! Vet såklart att du läser. Men du, kolla dina inställningar på Bloglovin, för antagligen har du inte kryssat i rutan att du vill ha mail ;) Kolla det!

Puss

2010-09-20 @ 23:57:02
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Martina

Men hur kan någon hata dig Malin??

Tycker också att alla har rätt till en åsikt, så länge man inte blir just sån att man inte klarar av att andra inte tycker som en själv.

Det där lät inte klokt, men hoppas nån fattar vad jag menar.. =)

2010-09-21 @ 05:41:06
URL: http://tankarbytina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Malin,Malin som vanligt så träffar du mitt i prick :). Håller med dig fullständig, man måste kunna skilja på person och åsikt, sen är det väl superviktigt att man visar att man absolut inte tycker om att SD tagit sig in i riksdagen! Än en gång tackar jag för din underbara blogg och att du skriver så flitigt!!! Puss på dig

2010-09-21 @ 12:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0