Jag har ett fan!!

Puss på Petra och Anna, som skrev till mig på Facebook och jag blev så glad så det sprattlade i hela kroppen;

Petra : Jag är nybliven fan av din blogg....den är ibland väldigt träffande :))
Anna: underbart Malin! ♥

Tjohooo jag är någons idol =) Jag kanske inte ska ta i nu, men ibland är det skönt att få gotta sig i kärlek till sig själv och att man kan göra något någon annan faktiskt tycker är bra och kul.

Jag har märkt en uppsving i besökarantalet så det är väl ett tecken på att folk vill läsa om mina knäppa funderingar och värderingar. Jag läser själv vissa bloggar slaviskt och det är så skoj att hänga med i någon annans liv. Min räddning är faktiskt att jag har Bloglovin för det är så enkelt när man får ett mail när favoritbloggaren har skrivet ngt nytt, klicka på mailet så är det bara att läsa.

Efter mitt vulkanutbrott i köket idag ska jag försöka lugna ner mig tillsammans med familjen, men det är svårt när det bubblar och puttrar inom en. Denna dagen har mest varit skit...
 
I morgon är det fest och jag undrar om jag inte ska ta och dricka mig redigt full.. Nej just det, ska ju köra på babysim klockan 8...


Kommentarer
Postat av: Petra A

Pussgurka! Visst är det underbart att läsa om andras liv. Speciellt när man känner att man i princip kan kopiera varandras inlägg mellan varven. Liksom e go känsla att veta att livet ter sig som andras ibland.

Din slutkläm är så min. Jo jag ska ÄNTLIGEN få gå på fest och som jag ska festa .....ehhhh nä just det, nån annans behov gick före igen. Hihihihihihi. Men i slutändan älskar vi dom vars behov går före våra! ( ska visserligen inte festa ikväll, men det är så det är när dte väl händer)

2010-09-18 @ 10:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0