Jag smittar!

Tänker ge er en sjukdom, ett virus som sprids via denna blogg. Det finns tyvärr inget botemedel!

Igår träffade jag ett "fan" (flåt Petra det låter lite kul, men jag är ju ditt fan med ;)), en arbetskamrat för 100 år sedan. Vi fann varandra på nytt på Facebook och sedan via varandras bloggar. Jisses vad vi delar mkt hon och jag. Och vet ni en sak, igår träffade jag henne i VERKLIGHETEN! Den finns där ute någonstans!
Det blev ett kärt återseende och varma kramar. På kvällen läser jag på hennes blogg hur glad hon blev för den omfamningen! Och jag blev minst lika glad.

Så nu till min sjukdom.. Tänk vad en liten kram kan göra!!! Någon som är ledsen blir lite varmare inombords, någon som är lycklig blir glad över för att någon delar lyckan med en. Någon som är kär får en kram av den största kärleken i världen. Jisses, kramar är magiskt!!! Det hjälper mot det mesta! Så nu smittar jag er med mitt nya behov av värme och omtanke och ni kommer nu att bli tvingade att krama era medmännsikor mer. Se vad det gör med dom! Ingen kan hata någon som kramar om en!

Mitt uppdrag är nu att jag ska krama en SD-anhängare för dom kan verkligen behöva lite extra värme efter alla påhopp!

ps. tack för alla fina kommentarer!!!! ds.


Kommentarer
Postat av: Petra A

Mmmmm det är så sant! Precis som ett leende smittar s smittar kramar och kärlek. Det MÅSTE det göra. I morse satt jag och försökte formulera en status på Fb om just att vi måste ge SD:arna kärlek och omtanke för det fattas dom. Men det blev så knäppt , för hur jag än skrev så lät det som om jag tyckte att dom behövde kramar för att dom har det tufft nu med alla som ogillar. Men så menar jag inte!! Jag menar att om man är så hatisk och omedmännsklig så behöver man någon som visar vad kärlek är och att en kram från en turk, arab, jude eller Bosnier värmer precis som vilken kram som helst så länge den är uppriktig. Men så här lång status kan man ju inte ha på Fb . ;) Hihihihi puss

2010-09-21 @ 22:00:16
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag blir gärna smittad av ditt virus!! Tycker också att man ska kramas lite mer med alla!!

Kram på dig!!

2010-09-21 @ 22:22:15
URL: http://petrasimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0