Känsliga tittare varnas!

Hej och hå... fick på mig ett fodral idag, jisses vad tajt linne som går ner till knäna! Det var ett sådant man förr i tiden använde som klänning, hur kunde man!!! Hur vågade man?
I alla fall så kände jag mig jätte fin och faktiskt lite smal efter övertalning av Fridha som sa att man inte alls såg mina fettvalkar på sidorna. Jag vet att dom finns där, men linnet är så tajt så dom döljs bra!
För inte är det skoj att likna en strandad val inte!!!

Tyvärr får ni inte någon dagens outfit för det är jag alldeles för blyg för och vill ej utsätta er för fara! Eller det räcker att skriva "Varnar känsliga tittar för starka bilder"?



Kommentarer
Postat av: sara ♥

Åh, jag vill se!!!!

2010-09-02 @ 03:55:26
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Petra A

Jag med!!!!

2010-09-02 @ 08:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0