mitt liv är förbannat tråkigt

Det är det värsta med att gå hemma. Man gör samma skitsysslor varje dag. livet går på rutin. Ingen dag är den andra olik. Som min systerson Ludvig sa en dag, "Kan du inte ställa Mira?" när vi pratade om att jag skulle sätta klockan för att vakna. Så är det ju precis.. Alla dagar styrs av Mira.

Var tog mitt lilla egoliv vägen? Ganska skönt ibland att inte vara så uppfylld av sig själv hela tiden, men herregud en timme om dagen är väl inte för mkt begärt?

Och vet ni??? SAMBON ÄR HEMMA HELA DAGEN I MORGON!!! Å då ska jag plugga, suck....


Kommentarer
Postat av: Helen

Menar du att det är en skillnad på att gå till ett jobb??? Ja det skulle vara att man mest styrs av vuxna människor då? ;-)

2010-09-13 @ 21:55:45
Postat av: PiM

Jag tror faktiskt att man egentligen aldrig blir riktigt nöjd. Får man nåt man strävat efter så hittar man nåt nytt att längta efter och så fortsätter det så.



Jag kan ju säga att jag är grymt avundsjuk på dig som får tillbringa dagarna hemma med din lilla prinsessa och bara njuta av livet, sen vet jag också att det inte alltid är en dans på rosor. Men just nu hade jag mycket hellre gjort det än att gå till jobbet varenda dag.....samma sak varje dag - man är som en dresserad apa!! =)



Men hade jag nu gått hemma varenda dag så vet jag att jag inte hade blivit sååå uttråkad i längden....



Tyvärr är det väl så livet ska vara - en ständig längtan efter att göra nåt annat!

Men gräset är inte alltid grönare på andra sidan!



Keep up the good work med att vara en fantastisk mamma & människa!!



Kramar i massor till dig!

(EstetPetra)

2010-09-14 @ 08:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0