tar en STOR GROGG och tjuter lite

Nej det gör jag väl inte men borde nog göra det.. Har hänt stora saker i mitt liv, säkert små för andra men för mig är det ångestfyllt.

Jo, plutt spottar och klöks när jag bara visade min hängiga tutte.. Vad är det för fel på den egentligen, kräsna skitunge!! Så jag bestämde mig för att straffa henne och tröstäta med en mjukglass (pluttan är ju mjölkproteinallergisk....). Men då kom ju VV ängeln och satte sig på min axel så det blev en piggelin för en points istället. Djävulen kom på axeln på kvällen och övertalade mig att äta en ploppglass så det gjorde jag, nu är det kört, ingen mer amning. Och det är en sorg för mig faktiskt, tyck att jag är löjlig men jag har kämpat i motvind verkligen med hennes allergi och allt.

Nästa konstiga grej då, jag tog fram lådan med storlek 40 och L! Nu har jag fått en hel flyttlåda med kläder som passar mig som varit för smått ganska länge! Kul tänker ni, men nu måste jag sortera ut mina "tjockiskläder" och det mår jag inte bra av. Jag kan inte förstå varför! Det är super ångest!!! Kan någon tolka detta?? Sambon ska hjälpa mig att sortera ut för jag klarar det inte..


Kommentarer
Postat av: Ellen

Men Malin..Du har kämpat länge och väl med amningen, så var stolt över det!

När det gäller kläderna så var GLAD att du kan sortera bort de större kläderna.Du har ju kämpat med kilona!!Så var stolt över det du har åstadkommit istället för att deppa ner dig!!

Kram

2010-06-06 @ 11:43:21
Postat av: petra

Du ska inte deppa gumman lilla, var glad att det gåt framåt även om det är jobbigt så har det sina goda sidor!!

2010-06-06 @ 18:17:56
URL: http://http://pesi.bloggplatsen.se/
Postat av: sara ♥

hmmm, konstigt med paniken! jag trodde att du bara skulle kanna att det var KUL! kanske for att det ar ett riktigt stort steg du tagit, det ar alltid jobbigt/laskigt med ny mark, eller?!

2010-06-07 @ 08:52:53
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0