Längtar till att vakna så att jag kan äta igen!

Hu vilken helg! Fått massor gjort men mer än hälften är kvar att fixa.. Men det är det roliga nu ju! Att inreda och fixa och trixa är ju så skoj. Vi har gjort om varenda vrå i huset nästan, på en månad.. Nu vill jag bara bli klar med mitt rum så att jag kan få ro....

Jag har slarvat med maten som bara den, jag har inte tagit mig tiden att laga god nyttig mat. Idag var det katastrof; Kebab i pitabröd. fast jag tog ingen sås!! Det var att äta det eller skita i att äta kändes det som. 17 points så där bara. Fast igår så åt jag inget extra trots att det var lördag så jag var väl förtjänt av det.

Nu vill jag bara somna så att jag kan få äta lite frukost för alla tomma kolhydrater gör ju en hungrig direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0