Ont i r*ven...

Hur kan det vara möjligt att få så ont i baken av en härlig promenad?? Jag sa iofs att det var skitjobbigt men att det var så pass kunde jag aldrig tro. Trots det var jag ute en runda idag med men inte lika långt.
Svårt med maten idag när det bjuds på hamburgare till lunch.

Jag har fått en ny orsak till motivation, är sjukt taggad att gå ner massor och f*n ta mig om jag inte lyckas med mitt mål!!! Delmålet nu är 3,5 kg till, sen Ullared!

Sitter här en fredag kväll med familjen och tittar på tre olika kanaler med sport... Känns som att jag kräks av leda snart...

Kommentarer
Postat av: Helen

Du jag förstår att du har ont i baken....det fickjag med när jag sköt Miras vagn framför mig i en hel timme. Den vagnen är inte att leka med...



3,5 kilo klarar du på ett nafs. Skit i hamburgarna och allt annat du inte borde äta denna helgen. Du är snart hemma och på banan igen.



KRAM KRAM

2010-05-14 @ 22:03:35
Postat av: Sandra

Det jag vill som känns mest realistiskt och det som i praktiken skulle göra väldigt stor skillnad är helt enkelt att kunna köpa vanliga storlekar på kläder i vanliga affärer. Sen om det innebär att jag väger 65 eller 75... tja. Jag vill mest att det ska funka i praktiken och att jag inte känner att jag är direkt "fet" liksom. :-)

2010-05-15 @ 00:02:31
URL: http://nedivikt.wordpress.com
Postat av: sara ♥

bra med ny motivation. det är kanske det svåraste, motivationen

2010-05-15 @ 06:31:18
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0